Být jedničkou na trhu neznamená, že je hotovo. Usnout na vavřínech se v byznysu zkrátka nevyplácí. Právě naopak – být lídrem znamená jít příkladem, držet si náskok a hledat způsoby, jak se posouvat dál. Rodinné balení to dobře ví, a tak se ani po dosažení první příčky nezastavilo. Naopak přišlo další ladění strategie i nejrůznějších detailů a posilování silných stránek. Co konkrétně tahle spolupráce přinesla a jak vlastně můžete obdobný růst nastartovat i vy?
Myslíte si, že jsou vaše produkty či služby cenově dostupné, nebo dokonce levnější než u ostatních? Realita vás může překvapit! Své o tom ví i Sexito, online prodejce erotických pomůcek a nováček na trhu, který dokázal za pouhé dva měsíce uspět mezi mimořádnou konkurencí, a to právě díky správným a rychlým reakcím na jejich cenotvorbu.
Občas stačí malý impuls, aby se začaly dít velké věci – tak by se dal shrnout e-mail marketing, o který se v minulém roce rozrostly služby Adsvantage pro Holky z trhu.
PPC reklamy klienta BB Elektro prostě nefungovaly. Ale klient to nevzdal. Ozval se Adsvantage a dnes vydělává miliony. Získat 100 Kč ho navíc stojí jen 6 Kč.
Honkee prodával obrazy na 3 trzích a vydělával statisíce. Dnes je i díky nám v 7 zemích a počítá obrat v milionech. Jak jsme to dokázali?
Případová studie: Jak jsme zvedli tržby o 252 % a snížíli PNO o 46 % za půl roku.
Představte si, že procházíte trhem a narazíte na sympatický stánek. Má spoustu pohodlného oblečení a dvě normální holky za kasou.
Vyzkoušejte si s námi spolupráci třeba jen na měsíc. Sami uvidíte, že váš e-shop roste.
A když ne? Můžete to zase dělat po starém.
Neuniknou Vám žádné důležité událostia novinky z našeho světa