Holky z trhu: Normální značka pro obyčejné holky vydělává 16× víc

Představte si, že procházíte trhem a narazíte na sympatický stánek. Má spoustu pohodlného oblečení a dvě normální holky za kasou.

Přesně takový stánek existuje online. Založily ho dvě sestry pod značkou Holky z trhu. My jsme jim pomohli ukázat světu, že trhovecká pohoda může vládnout i na internetu.

Dnes Holky z trhu odbavují 3223 objednávek měsíčně místo původních 186. A stále rostou.

+ 1632 %

objednávek

12 %

PNO

1

silná značka

Jak se dělá normální značka pro obyčejné holky?

Pečlivě nastavené PPC kampaně jsou dobrá věc. Ale dlouhodobý růst vám nezařídí. Holky z trhu potřebovaly nejdřív zapracovat na značce.

Z čeho jsme vyšli?

Strategické otázky: Pomohli jsme zakladatelkám značku popsat.

Zákazníci: Získali jsme data o tom, kdo u Holek z trhu nakupuje.

Konkurence: Zjistili jsme, jak se propaguje a co si o ní lidé myslí.

Na co jsme přišli?

Typickou zákaznicí je žena nad 45 let, která nemá v lásce online nákupy. Nelíbí se jí neosobní zahraniční značky a vyretušované modelky.

Ráda by viděla oblečení na někom, jako je ona sama.

Holky z trhu přesně vědí, jak se takové zákaznice cítí a co jim sedne.

Když jsou ostatní oranžoví, Holky jsou zemité

Co uděláte, když jsou konkurenti oranžoví a tyrkysoví?

My jsme vybrali zemitou hnědou a zelenou, které odkazují na trhovecký stánek.

Co uděláte, když konkurenti retušují modelky k dokonalosti?

Holky z trhu fotí své kousky samy na normálních ženách.

Co uděláte, když konkurenti používají neosobní geometrické tvary?

My jsme sáhli po kresleném stánku.

„Klíčovými emocemi, které by měla vizuální identita vyvolávat, je pohodovost, nestrojenost, přirozenost. Ilustrace jedním tahem působí žensky a uvolněně.“

Nicole Milotová, designérka
„Vydělejte víc a dodržte PNO“

Potrpíme si na čísla. Proto jsme byli nadšení ze zadání od Holek z trhu:

Chceme utržit statisíce měsíčně při zachování PNO 12 %. Zařiďte to.

A my jsme to zařídili.

Průzkumem jsme odhalili velikost cílové skupiny. Vypočítali jsme frekvenci, s jakou by se zákaznice měly setkat s naší reklamou. Z toho jsme odvodili potřebný rozpočet.

Oslovujeme 385 000 lidí 1× týdně. To je celkem 1 540 000 zobrazení měsíčně, na které potřebujeme 231 000 Kč.

Jaké reklamy jsme využili?

Google Ads

Performance Max a vyhledávání, nejlépe fungují Google Nákupy.

Sklik

Obsahová síť, která je kvalitnější než ta od Googlu a dobře cílí na ženy 45+.

Facebook

Tady zákaznice velmi dobře reagují na naše reklamy. Běžné jsou stovky komentářů a lajků.

Před naší správou přinášel Facebook 7 objednávek denně. To není špatné na malou značku. My jsme ale Holky z trhu vytáhli na 110 objednávek za den a stále rosteme.

Trocha technikálií pro nadšence do reklam

Jestli se v reklamách vyznáte, asi vás zajímá, jak jsme postupovali. Proto přidáme pár detailů jen mezi námi nadšenci:

Google:

Ladili jsme XML feed: cenu, obrázek, popis, název.

Optimalizujeme podle ROAS: skrýváme neprofitabilní produkty.

Nastavili jsme segmenty publik, které zpřesňují cílení.

Vylepšili jsme všechna rozšíření, jako jsou odkazy na stránky, popisky a volání.

Sklik:

Cílíme na ženy 45+ se zájmem o koupi dámského oblečení nebo nadměrných velikostí.

Využíváme velké bannery, které budují povědomí o značce.

Facebook:

Využíváme chytré nabídky. S nimi Facebook investuje v časech, kdy je pravděpodobné, že zákaznice nakoupí.

Dynamické kampaně jsme doplnili o příspěvky a ručně vytvořené bannery.

Každou reklamu podporujeme kampaní, která zvyšuje interakce u příspěvku.

Povedlo se nám zvýšit počet nákupů, a přitom snížit cenu za proklik. Reklama vydělává víc za míň peněz.

A teď to důležité: Jak se Holkám z trhu daří?

Daří se jim skvěle. Jejich značka sílí a přibývají objednávky.

Denně u nich nakoupí sto zákaznic a objednávky stouply o 1632 %.

A to jsme ještě zdaleka neskončili.

Co o nás říká klient

„Spolupráce probíhá podle předem stanoveného plánu. Oceňujeme profesionalitu týmu, propojeni analytiky a kreativity a marketing podložený čísly.“

Karol Krupa, CEO
Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.