Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Představte si, že procházíte trhem a narazíte na sympatický stánek. Má spoustu pohodlného oblečení a dvě normální holky za kasou.
Přesně takový stánek existuje online. Založily ho dvě sestry pod značkou Holky z trhu. My jsme jim pomohli ukázat světu, že trhovecká pohoda může vládnout i na internetu.
Pečlivě nastavené PPC kampaně jsou dobrá věc. Ale dlouhodobý růst vám nezařídí. Holky z trhu potřebovaly nejdřív zapracovat na značce.
Strategické otázky: Pomohli jsme zakladatelkám značku popsat.
Zákazníci: Získali jsme data o tom, kdo u Holek z trhu nakupuje.
Konkurence: Zjistili jsme, jak se propaguje a co si o ní lidé myslí.
Typickou zákaznicí je žena nad 45 let, která nemá v lásce online nákupy. Nelíbí se jí neosobní zahraniční značky a vyretušované modelky.
Ráda by viděla oblečení na někom, jako je ona sama.
My jsme vybrali zemitou hnědou a zelenou, které odkazují na trhovecký stánek.
Holky z trhu fotí své kousky samy na normálních ženách.
My jsme sáhli po kresleném stánku.
Potrpíme si na čísla. Proto jsme byli nadšení ze zadání od Holek z trhu:
A my jsme to zařídili.
Průzkumem jsme odhalili velikost cílové skupiny. Vypočítali jsme frekvenci, s jakou by se zákaznice měly setkat s naší reklamou. Z toho jsme odvodili potřebný rozpočet.
Oslovujeme 385 000 lidí 1× týdně. To je celkem 1 540 000 zobrazení měsíčně, na které potřebujeme 231 000 Kč.
Performance Max a vyhledávání, nejlépe fungují Google Nákupy.
Obsahová síť, která je kvalitnější než ta od Googlu a dobře cílí na ženy 45+.
Tady zákaznice velmi dobře reagují na naše reklamy. Běžné jsou stovky komentářů a lajků.
Před naší správou přinášel Facebook 7 objednávek denně. To není špatné na malou značku. My jsme ale Holky z trhu vytáhli na 110 objednávek za den a stále rosteme.
Jestli se v reklamách vyznáte, asi vás zajímá, jak jsme postupovali. Proto přidáme pár detailů jen mezi námi nadšenci:
Ladili jsme XML feed: cenu, obrázek, popis, název.
Optimalizujeme podle ROAS: skrýváme neprofitabilní produkty.
Nastavili jsme segmenty publik, které zpřesňují cílení.
Vylepšili jsme všechna rozšíření, jako jsou odkazy na stránky, popisky a volání.
Cílíme na ženy 45+ se zájmem o koupi dámského oblečení nebo nadměrných velikostí.
Využíváme velké bannery, které budují povědomí o značce.
Využíváme chytré nabídky. S nimi Facebook investuje v časech, kdy je pravděpodobné, že zákaznice nakoupí.
Dynamické kampaně jsme doplnili o příspěvky a ručně vytvořené bannery.
Každou reklamu podporujeme kampaní, která zvyšuje interakce u příspěvku.
Povedlo se nám zvýšit počet nákupů, a přitom snížit cenu za proklik. Reklama vydělává víc za míň peněz.
Daří se jim skvěle. Jejich značka sílí a přibývají objednávky.
Denně u nich nakoupí sto zákaznic a objednávky stouply o 1632 %.
A to jsme ještě zdaleka neskončili.