Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Vaše PPC reklamy začnou vydělávat. A vy na ně nebudete sami.
Postaráme se o váš PPC marketing a otevřeme vám dveře do zahraničí.
Když nestíháte. Když PPC reklamy nefungují. Pomůžeme vám.
Jdeme po výsledcích. Baví nás neustále kampaně zlepšovat a vydělávat vám víc. Vydělané peníze uvidíte v přehledném automatickém reportu – bez příkras.
800 milionů. Tolik dotazů zaznamená Google měsíčně jen v Česku. Vaši zákazníci vás hledají, ukažte se jako první.
300 milionů dotazů měsíčně. Seznam má své specifické publikum a my vám pomůžeme ho oslovit.
Naučíme vás všechno, co jsme získali 7 lety práce pro 300+ klientů.
Vyvinuli jsme efektivní postup, díky kterému plynule přebereme správu vašich reklam. Než se nadějete, vyděláváte víc.
Jak to s námi probíhá?
Řekněte nám všechno o svém podnikání a cílech. Projdeme si vaše účty a najdeme příležitost k růstu.
Naplánujeme, jak vám rychle přineseme jasné výsledky. Díky strategii se vám vždy vyplatíme.
3, 2, 1… Jedeme! První zákazníci přichází a my vyhodnocujeme, co funguje a co ještě zefektivníme.
Máte přístup k pokročilému nastavení
Ano
?
3 až 6 hodin
Omezené – Jednoduše není čas.
?
Ano
7 let. 1 miliarda Kč
vydělaných klientům.
30 minut (Máme připravené šablony a vyznáme se v systémech.)
Každý týden 10 hodin vzdělávání. Odborné konference. Praxe.
Přesnější cenu reklamy ve vyhledávání vám rádi řekneme, až poznáme váš e-shop. Ale naše ceny vám na rovinu odkryjeme už teď:
Zajímá vás přesnější číslo?
Jsme odborníci na PPC reklamy a srovnávače
Jsme Google Partner a také Shoptetu, Heureky a automatizačního nástroje pro srovnávače Mergado.
I proto Adsvantage doporučují. 90 % klientů s námi spolupracuje dlouhodobě.
PPC reklamy klienta BB Elektro prostě nefungovaly. Ale klient to nevzdal. Ozval se Adsvantage a dnes vydělává miliony. Získat 100 Kč ho navíc stojí jen 6 Kč.
Honkee prodával obrazy na 3 trzích a vydělával statisíce. Dnes je i díky nám v 7 zemích a počítá obrat v milionech. Jak jsme to dokázali?
Možná si ještě nejste jistí, jestli jsme pro vás ti praví. To je v pořádku – my i vy potřebujeme vědět, že si sedneme.
Pojďte začít jednorázovou spoluprací.
Když se vám osvědčíme, můžete nám později svěřit své reklamy. Co říkáte?
Co byste o nás měli vědět, než si plácneme? Jen pár věcí. Řekneme je na rovinu:
Proč ta poslední podmínka? Protože u takového e-shopu máme na čem stavět. Podíváme se na stará data a pomůžeme vám růst.
Vyzkoušejte si s námi spolupráci třeba jen na měsíc. Sami uvidíte, že váš e-shop roste.
A když ne? Můžete to zase dělat po starém.
Dobrá otázka! Obojí uvidíte jako výsledek vyhledávání. Rozdílů je ale několik:
Dobře zacílená PPC reklama se zobrazí lidem, kteří mají nebo můžou mít zájem o vaše služby. Připravíme pro ni přesvědčivý text nebo banner, který je naláká, a tak je přivedeme na váš web. Nejde přitom jen o to dostat na web co nejvíc lidí, ale přilákat ty, kteří u vás pravděpodobně nakoupí.
Zajímají vás konkrétní výsledky? Ozvěte se nám.
Probereme spolu, jak se může zvýšit návštěvnost vašeho webu.
Klíčová slova získáváme ze specializovaných nástrojů a z vašeho webu. Hledáme ta, která naznačují, že zákazník skutečně vyhledává vaše služby nebo produkty.
Kdybyste například prodávali domy, je rozdíl, jestli zákazník hledá „dům 4kk v Praze“, nebo „jak postavit dům 4kk“. Zatímco první může být váš zákazník a dům u vás koupí, pro druhého nejste relevantní a zbytečně byste za něj utráceli rozpočet.K
ampaně pravidelně procházíme a klíčová slova buď doplňujeme, nebo naopak vylučujeme. To děláme v případě, kdy vám dané klíčové slovo přivádí nerelevantní uživatele.
Záleží na tom, jaký je váš rozpočet a jaký typ zboží nebo služeb prodáváte. O menších, levnějších nákupech zákazníci dlouho nepřemýšlí, nakoupí okamžitě.
Proto můžete výsledky PPC kampaně vidět klidně v prvních dnech po spuštění.
U dražších nákupů zákazníci potřebují čas, než se k nákupu rozhodnou, proto může trvat, než uvidíte změnu v tržbách.
Návštěvnost webu se však zvedne téměř ihned po spuštění reklamy.
Za roky práce pro stovky klientů jsme vycizelovali checklist, podle kterého postupujeme. Obsahuje důležité body kampaně, které kontrolujeme, upravujeme a sledujeme výsledky změn.Zajímají vás konkrétní kroky? Například:
Chcete nakouknout pod pokličku? Přečtěte si případové studie. Zjistíte, jak jsme při optimalizaci PPC reklam postupovali u našich klientů.
Záleží na velikosti kampaně a rozpočtu. Menší kampaně kontrolujeme a optimalizujeme alespoň jednou měsíčně. Větším kampaním se vyplatí věnovat čas každý týden, někdy i denně.
Proč neoptimalizujeme denně i malé kampaně? Protože se vám to nevyplatí. Pokud má kampaň nižší rozpočet na kredit (odměnu pro Google a Seznam), naše práce by zbytečně stála peníze, které můžeme investovat do kreditu. U menších kampaní navíc za den nesesbíráme dostatek dat, na základě kterých bychom mohli optimalizovat.
Záleží na velikosti vašeho e-shopu a oboru, ve kterém se pohybujete. V oborech, kde je míň inzerentů, je i nižší cena. Naopak vysoce konkurenční obory reklamu prodražují.
Obecně ale počítejte s tím, že náklady na PPC reklamu se skládají ze dvou složek:
Naše odměna startuje na 6 600 Kč měsíčně (bez DPH). Konkrétní rozpočet s vámi rádi probereme. Ozvěte se.