Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Možná i váš e-shop by mohl se stejnými investicemi vydělávat násobně víc. Chyby v reklamách vám to ale sabotují.
Najdeme je a pomůžeme vám růst.
Většina e-shopů může růst rychleji – i se stejnými investicemi. Majitelé se ale nevyznají v nastavení reklam, měření a reportování. Nebo na ně nemají čas.
Postaráme se o to za vás.
Zkontrolujeme 11 bodů, které možná brzdí i váš růst.
To vše projde náš CEO Michal a během 45minutového hovoru vám osobně předá doporučení.
Odhalte drahé chybyMichal z Adsvantage pro nás připravoval nezávislý audit našich PPC kampaní. Podrobnost auditu nás příjemně překvapila a otevřela nám nové obzory, jak k PPC kampaním přistupovat. Oceňuji především profesionalitu a odbornost spolu s dodržováním všech vytyčených cílů a termínů. Adsvantage mohu jen doporučit a těším se na naši další spolupráci.
Odhalil jsem, že klient utráci za klíčová slova, která nevydělávají peníze. Touto úpravou klientovi vyskočily konverze o 43 %
Auditem jsem zjistil, že remarketingový kód neposílá správné parametry, a kvůli toho nefunguje dynamický remarketing. Výsledkem bylo snížení PNO o 28 %
Zjistil jsem, že klient optimalizuje na počet konverzí, přitom pro e-shop dává větší smysl cílit na hodnotu konverze. Výsledkem byl nárůst tržeb klienta a pokles odesílaných zásilek, což vedlo k úspoře práce lidí ve skladu.
U klienta, kterému zdánlivě vše fungovalo správně jsem zjistil, že má nízký Podíl zobrazení, to znamená, že nevyužívá potenciál PPC reklamy na maximum. Výsledkem bylo zvýšení tržeb při zachování Podílu nákladů na obratu do 10 %
Jmenuji se Michal Lysek a agenturu Adsvantage jsem založil po letech vlastní práce v kampaních klientů. Do dnešního dne jsem zpracoval přes 300 auditů a pomohu i vám.
Často nacházím opakující se chyby, které je velmi snadné opravit a které vám brzy vydělají víc, než byste čekali.
Získáte přehledný dokument a 45minutový hovor s naším CEO Michalem.Vše vám jednoduše vysvětlí, abyste dokázali nastartovat růst svého e-shopu sami. Ale když budete chtít, rádi vaše reklamy převezmeme.
Získejte Michalovo know-howTo si musíte promyslet sami. My vám jen povíme, komu náš PPC audit pomáhá nejčastěji:
My máme jen dvě podmínky:
Váš web má minimálně 50 konverzí (objednávek) měsíčně nebo měsíční obrat od 300 000 Kč.
Jdete do toho?
Do 5 pracovních dní se vám ozve náš CEO Michal a naplánuje si s vámi hovor.
Počítejte s tím, že budeme potřebovat přístup do vašich účtů – ale to už asi víte.