PPC specialista, který dělá smysluplnou práci (HPP/IČO, Ostrava)
Ostrava
Co je pro tebe největší odměna za ty roky v kampaních klientů?
Peníze? Dost času na vzdělávání? Smysluplná práce?
Pro nás je to možnost dělat pro klienty, kteří nás ocení a věří nám. Pracovat s milionovými rozpočty, dobývat nové zahraniční trhy, optimalizovat a probírat s klientem nové možnosti.
Neztrácet čas tím, co můžeme automatizovat. A věnovat se práci, která roztáčí kolečka české ekonomiky.
Přesně taková práce tu čeká na tebe. A peníze a čas na vzdělávání máme taky.
Jak vypadá práce PPC seniora v Adsvantage?
Na klientech pracuješ jen 120 hodin měsíčně. Zbytek času se vzděláváš.
Navrhuješ strategie PPC podle cílů klienta.
Nastavuješ a optimalizuješ kampaně v Google Ads, Seznam Skliku a na Facebooku.
Pracuješ s Google Analytics a Data Studiem (většinu reportingu automatizujeme).
Vyhodnocuješ a reportuješ, kolik jsme klientům vydělali.
Komunikuješ s klienty po telefonu, chatu nebo mailu.
Sám/sama navrhuješ rozvoj klienta. Na to máme vlastní framework.
Specializuješ se podle toho, co je ti nejbližší. Můžou to být zbožáky, RTB, Facebook, LinkedIn Ads, Amazon Ads,…
Časem si vybereš svou pozici. Můžeš zůstat PPC specialistou, nebo se přesunout na account managera, projektového managera nebo technického leadera.
Jak pracujeme?
91 % klientů s námi spolupracuje dlouhodobě. Pracujeme jen s e-shopy, kteří drží „Ověřeno zákazníky“ od Heureky, a to ze dvou důvodů:
Klient už je zavedený a lidé s ním mají dobrou zkušenost.
Klient má data, která využijeme při optimalizaci.
Spravujeme různě velké e-shopy s rozpočty od desetitisíců po miliony. U všech maximálně automatizuje, takže nemusíš dělat nesmyslné úkoly.
Za poslední roky jsme klientům vydělali 1 miliardu Kč a pomohli jsme jim expandovat na 19 zahraničních trhů.
Proč bychom tě měli zajímat?
Začínáš na min. 35 000 Kč čistého (cca 44 000 hrubého).
Tvoje výplataroste tím rychleji, čím větší máš přínos pro klienta a tým.
Zaplatíme ti kurzy angličtiny, manažerský koučink, kurzy aworkshopy, které si vybereš.
Předáme ti naše know-how, rozvojový framework a optimalizační check-list.
Jestli chceš, uděláš si test silných stránek. My tě podle nich budeme rozvíjet.
Uzpůsob si práci podle sebe. 4× týdně homeoffice, 3 sickdays ročně, pracovní doba podle tvého uvážení.
Tvoji budoucí kolegové jsou pohodáři, kteří rádi dělají svou práci dobře. Seznam se s nimi.
Když nevíš, pomůžeme ti. Rádi se bavíme o práci a klientech.
Dostaneš notebook a kávy, co hrdlo ráčí.
Jak si tě představujeme?
Velmi dobře znáš reklamní systémy Google Ads a Sklik.
V Google Analytics jsi doma.
Dokážeš přemýšlet analyticky a vyhodnocovat výsledky.
Chceš a umíš pracovat v týmu, který sdílí know-how.
Máš drive. Jednoduše chceš hledat vylepšení a posouvat klienta.
Jestli máš zkušenost i se zbožáky (Heureka, Zboží.cz, Favi, Gami), máš u nás plus.
Kdy můžeš nastoupit?
Klidně hned. Držíme ti místo na HPP – plný úvazek.
Zaujali jsme tě? Napiš nám.
Držíme ti místo. Pošli nám svůj životopis. Když uvidíme, že si sedneme, ozveme se ti.
PPC reklamy klienta BB Elektro prostě nefungovaly. Ale klient to nevzdal. Ozval se Adsvantage a dnes vydělává miliony. Získat 100 Kč ho navíc stojí jen 6 Kč.
Případová studie: Jak jsme zvedli tržby o 252 % a snížíli PNO o 46 % za půl roku.
Tržby
+252 %
PNO
-46 %
Kliknutím na „Přijmout“ souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem zařízení za účelem zlepšení navigace na webu, analýzy využití webu a podpory našeho marketingového úsilí.