Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Adam díky digitálnímu marketingu zvýšil sledovanost americké televizní stanice o
52 % a pomůže i vám. V Adsvantage je jako klíčový člen vyššího managementu zodpovědný za strategické plánování a inovace pro naše klienty.
„Dbám na hladký chod naší agentury. Neustále inovuji a zkvalitňuji procesy, aby měl náš tým vše potřebné pro úspěch.“
Znáte se už s Adamem? Adam začal svou kariéru jako PPC specialista a rychle se vypracoval na pozici, kde navrhuje a implementuje nové služby pro naše klienty, koordinuje celý tým a svými kroky pomáhá maximalizovat agenturní marži.
Vzdělání získal na Obchodně podnikatelské fakultě Slezské univerzity v Opavě, kde vystudoval marketing a obchod. Také studoval na Johann Wolfgang Goethe-Universität ve Frankfurtu nad Mohanem, kde se zaměřil na Pricing, Bankovní management, Výzkum trhu v kontextu marketingu a Vedení ve finančním průmyslu.
Adam má bohaté zkušenosti z různých projektů, včetně práce pro americkou mediální společnost CATV USA, které pomohl zvýšit sledovanost o 52 %. Jako člen týmu Business Academy pracoval na projektu pro přední farmaceutickou společnost v České republice.
Adam je profík na PPC, zbožové srovnávače, katalogy a marketplaces. Aktivně mentoruje, školí juniorní kolegy a hledá nové talenty do naší agentury.
Zajímá vás, jaká je spolupráce s Adamem? Přečtěte si jeho případovou studii „Jak to klient nevzdal a dnes vydělává miliony" a posuďte sami.
https://www.slu.cz/slu/cz/aktuality/1/1609
https://www.adsvantage.cz/pripadova-studie/jak-to-klient-nevzdal-a-dnes-vydelava-miliony
Vyzkoušejte si s námi spolupráci třeba jen na měsíc. Sami uvidíte, že váš e-shop roste.
A když ne? Můžete to zase dělat po starém.