Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Možná jste už slyšeli o něčem, co se nazývá USP, ale co to vlastně znamená? USP je zkratka pro “Unique Selling Proposition”, což v překladu znamená “jedinečný prodejní argument”. Jde o to hlavní, co vaši firmu odlišuje od všech ostatních. Je to důvod, proč by si zákazníci měli vybrat právě vás a ne konkurenci.
Přemýšlejte o tom jako o vaší superschopnosti. Možná nabízíte nejrychlejší dodání ve městě, máte nejlepší zákaznický servis, nebo všechny výrobky vyrábíte vlastníma rukama. USP je zkrátka to, co vás dělá výjimečnými a co by mělo být základem všech reklamních kampaní a marketingu.
Mít jasný USP vám pomůže nejen zaujmout pozornost zákazníků, ale také vytvořit silnou a zapamatovatelnou značku. Protože když lidé vědí, co od vás mohou očekávat a proč jste lepší než ostatní, je mnohem pravděpodobnější, že u vás nejen nakoupí, ale budou se k vám i vracet.
Když už máte jasnou představu o tom, co dělá vaši firmu jedinečnou, je čas to zformulovat do vašeho USP.
Příklad dobrého USP by mohl být: Doručíme vaši oblíbenou pizzu do 30 minut, nebo je zdarma!
Tento USP je jasný, stručný, konkrétní a vyvolává představu rychlého servisu a záruky kvality.
Když už máte jasně definovanou jednu nebo více konkurenčních výhod, můžete se pustit do USP marketingu. Jde o strategii, která se zaměřuje na využití vašeho jedinečného prodejního argumentu (USP) jako hlavního lákadla pro zákazníky. V podstatě jde o to, že veškerý váš marketing a reklama jsou postaveny na základě této klíčové vlastnosti nebo výhody, která vás odlišuje od konkurence. Cílem je, aby si lidé vaši značku spojili právě s tímto USP.
Při USP marketingu je důležité, aby byl váš USP neustále viditelný a slyšitelný ve všech vašich marketingových materiálech a kampaních. Ať už jde o reklamy na sociálních sítích, webové stránky, e-mailové kampaně nebo dokonce obal vašeho produktu.
USP marketing je ve výsledku víc než jen o reklamě. Jde o vytvoření silného příběhu vaší značky, který rezonuje se zákazníky a odlišuje vás od konkurence. Když USP jasně definujete a konzistentně komunikujete, má to obrovský vliv na to, jak jsou vaše produkty nebo služby vnímány na trhu.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.