Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Používáte PPC kampaně k propagaci svých produktů nebo služeb na Heurece? Pokud ne, přicházíte o obrovskou příležitost oslovit více potenciálních zákazníků! Ať už jste začátečník, který se snaží pochopit, jak to všechno funguje nebo jste jen zvědavý marketér, který se chce naučit něco nového, tento článek je pro vás.
PPC, neboli pay-per-click, je model internetové reklamy, kde platíte za každé kliknutí na váš inzerát. Na Heurece je PPC základním způsobem, jakým můžete svůj e-shop propagovat. A proč by vás to mělo zajímat? Podle Heureky se po přepnutí do PPC režimu zvedne proklikovost e-shopům v průměru až trojnásobně. A to je už pěkný nárůst.
Podobně jako u Google Adwords nebo Sklik, na Heurece platíte za každé kliknutí na váš produkt. Vaše produkty se zobrazí v katalogu Heureky, ve výsledcích vyhledávání i v detailu produktu mezi ostatními e-shopy.
Začít s PPC na Heurece je jednoduché. Prvním krokem je nastavení vašeho e-shopu z Free režimu do PPC režimu. Díky tomu získáte možnost filtrovat vaše produkty, oslovit až tisíce zákazníků denně, získávat recenze, které si můžete stáhnout i na svůj web, přístup k přehledu o návštěvnosti a počtu objednávek (tzv. sortiment report) a další možnosti zviditelnění.
PPC režim funguje na principu tzv. peněženky. To znamená, že si nejprve musíte dobít kredit.
Pokud s reklamou na Heurece teprve začínáte, zkuste nabít nejprve 1000 Kč a po měsíci vyhodnoťte. Pro představu zde je ceník Heureky, kde najdete konkrétní ceny za prokliky.
A co se stane, když kredit dojde a vy nedobijete další? Spadnete do Free režimu a přijdete o některé funkce. Po dobití (online platební kartou nebo bankovním převodem) se opět můžete přepnout do PPC režimu a pokračovat v oslovování zákazníků ve velkém.
TIP: Pokud při opětovném přepnutí z Free režimu do PPC režimu nedojde k přepárování produktů, může přechod na PPC režim trvat několik dnů až měsíců podle typy vašich produktů. Proto se snažte mezi režimy moc nepřepínat.
Poté napárujete své produkty do jednotlivých kategorií v katalogu Heureky.
Potřebujete k tomu XML feed – datový soubor, který obsahuje informace o produktech z vašeho e-shopu. Tento soubor se automaticky generuje ze stránek vašeho e-shopu, proto je nezbytná spolupráce s webmasterem. Některé platformy, jako je Shoptet, už mají feed připravený.
Po importu datového souboru dochází k tzv. párovacímu procesu, tj. schvalování produktů do katalogu. V záložce přehled spárovanosti okamžitě vidíte, kolik produktů je v pořádku spárovaných, kolik čeká a které nejsou spárované.
Jak přesně feed připravit a jakým chybám se vyvarovat se dozvíte zde.
Schválením vašich produktů do katalogu práce teprve začíná. Správa PPC v Heurece vyžaduje totiž pravidelné sledování a optimalizaci vašich kampaní. Zde je několik tipů, jak na to:
Stále ještě váháte, jestli je Heureka pro váš business tím pravým místem pro zachycení zákazníků? Máme pro vás 5 důvodů, proč říct Heurece své ANO.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.