Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Chcete se stát mistrem PPC reklam v Google Ads? Pak byste se měli zaměřit na skóre kvality vašich reklam. Nejde jen o obyčejné číslo, ale o zásadní faktor, který ovlivňuje náklady a efektivitu vašich kampaní. Zajímá vás, co přesně Google Ads skóre kvality hodnotí, proč je tak důležité, jak vám může zlepšit výsledky vašich PPC kampaní a zároveň snížit náklady? Pak pro vás máme odpovědi i pár tipů z praxe.
Skóre kvality v Google Ads je taková úroková sazba pro vaše PPC reklamy. Představte si, že při žádosti o úvěr, vaše kreditní skóre rozhoduje o tom, jak vysokou úrokovou sazbu zaplatíte. Stejně tak ve světě PPC reklam, skóre kvality určuje, kde se vaše reklama objeví a kolik zaplatíte za kliknutí.
Samotné skóre se odvíjí od několika faktorů:
Nejdůležitějším faktorem, který ovlivňuje výši vašeho skóre kvality je míra prokliků. Je to signál pro Google, že vaše reklamy jsou pro uživatele relevantní a užitečné.
A co to pro vás ve výsledku znamená? Čím vyšší je vaše skóre kvality, tím lépe se vaše reklamy umisťují a méně platíte.
Je to vlastně jednoduché – spokojený uživatel znamená lepší skóre!
Pokud chcete posunout vaše skóre kvality na vyšší úroveň, začněte pečlivým průzkumem a organizací klíčových slov. Nezapomínejte přitom ani na long-tail klíčová slova nebo negativní klíčová slova, která vám pomohou vyloučit nerelevantní výrazy.
Dále se zaměřte na texty vašich reklam. Ty by měly nejen upoutat pozornost zákazníků, ale také jim jasně sdělit, co nabízíte. Přesné a lákavé reklamní texty jsou klíčem k úspěchu.
A v neposlední řadě nepodceňte vzhled stránek, na které se lidé z reklamy prokliknou.
Znáte to: kliknete na reklamu, která vás naprosto nadchne a už se těšíte na nákup. Ale pak přijde zklamání. Stránka se nenačte správně nebo je nákupní proces zbytečně složitý. Nezavírejte před zákazníky dveře a ujistěte se, že jsou vaše webové stránky stejně atraktivní a uživatelsky přívětivé jako samotná reklama.
Takže neváhejte a pusťte se do optimalizace skóre kvality – vaše PPC kampaně vám to vrátí!
U e-shopů patří mezí nejvýkonnější reklamy Performance Max. Jedná se o novou verzi Google nákupů a jeho správy reklamy pro ještě lepší výsledky. Co je na tomto typu reklamy tak zvláštního? Je velmi automatizovaný, což ušetří čas, ale zároveň vyžaduje správná data ve formě feedu a další vstupní údaje. Zároveň je třeba mít po ruce specialistu, který přesně ví, co a jak nastavit. Pokud jej nemáte, neváhejte nám napsat na info@adsvantage.eu.
Více se o Pmax reklamách dočte v našem starším článku.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.