Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
S nástrojem od Googlu Performance Max můžete oslovit širší publikum, zefektivnit pracovní postupy a optimalizovat marketingové kampaně na jednom místě. Rozlučte se s manuální optimalizací reklam a přivítejte dokonalé řešení pro úspěch v digitálním marketingu.
Performance Max je přírůstek do sady reklamních nástrojů společnosti Google, který naprosto mění hru. Zjednodušeně řečeno – Performance Max je automatický nástroj pro reklamu, který využívá umělé inteligence, přesněji technologii strojového učení k optimalizaci umístění reklamy na různých platformách. Mezi jeho funkce patří optimalizace rozpočtu napříč kampaněmi, automatické vytváření a umisťování reklam nebo sledování výkonu v reálném čase.
Maximálně výkonné kampaně jsou typem kampaní založených na cílech. Výkonnostní inzerenti mohou jejich prostřednictvím využívat z jedné kampaně veškeré reklamní plochy Google Ads. Jejich účelem je doplňovat kampaně ve vyhledávání založené na klíčových slovech a pomoci vám nalézt více konvertujících zákazníků ve všech kanálech Google, např. na YouTube, v Obsahové a Vyhledávací síti, kanálu Objevit, Gmailu a v Mapách.
Vytváření skvělých reklamních kampaní, které skutečně osloví a přesvědčí, je klíčovým faktorem pro úspěch ve světě digitální reklamy. A s Performance Max je tvorba reklamy hračka.
Tato inovativní platforma nabízí intuitivní rozhraní, které vám umožní upravovat reklamy podle zájmů vašeho cílového publika, jejich polohy, a dokonce i preferovaného zařízení. To znamená, že vaše reklamy budou mít vyšší šanci na konverzi, a tím se zvýší i návratnost investice.
Ale to není všechno. Pmax vám také poskytuje optimalizaci a přehled v reálném čase. Své reklamy můžete neustále vylepšovat a přizpůsobovat na základě dat, která sbíráte. Díky tomu máte přesnou představu o tom, co funguje, co ne.
Ať už jste zkušený marketingový profesionál, který již v digitální reklamě exceluje nebo teprve začínáte a hledáte způsob, jak se prosadit, Pmax je vaším tajnou zbraní, která vám pomůže vytvořit reklamy, které zaujmou vaše publikum a promění ho v loajální zákazníky.
Kampaň Performance Max od Googlu je sestavena ze tří klíčových částí:
Nemusíte se obávat, že byste nebyli vlastním pánem nad danou reklamní kampaní. Ve vašich rukou stále zůstávají cíle reklamní kampaně a také rozpočet, který chcete do reklamy investovat. Stejně tak můžete sami zvolit cenu za konverzi. Další věc, nad kterou máte plnou kontrolu je výběr vizuálu, copywriting a samozřejmě doplnění zboží do produktového feedu. To je však jen zlomek toho, co se musí při plánování a spouštění reklamní kampaně udělat. Je třeba správně nastavit měření konverzí, mít obsáhlý feed (v případě, že jste e-shop) nebo vyladěné vstupní stránky na webu (v případě, že jste služba) a také vybrat na začátku správné signály tak, abyste určili PMAX dobrý směr.
Na základě získaných poznatků Performance Max vybere typ reklamy a také zvolí, komu se bude reklamní kampaň zobrazovat. Jinými slovy mluvíme o takovém „game-changeru” marketingového světa.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.