Podcast: PPC reklama jako klíč k rychlému růstu vašeho businessu
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
Přihlaste se k našemu newsletteru
a buďte první v obraze
Neuniknou Vám žádné důležité události
a novinky z našeho světa
Brand neboli značka – nebo ne? Nejen na začátku, kdy firmy vznikají, chtějí pomoct od online marketingové agentury s propagací. Touží vybudovat svůj brand, ale mnohdy je zde zkreslená představa o tom, co to brand vlastně je. A už vůbec se nenachází ideální definice toho, co je to takzvaný brand marketing.
Budovat takzvaný brand marketing je budovat celkovou zkušenost se společností. Brand není pouze logo čili obrázek nebo grafika, kterou si při vyřknutí jména společnosti vybavíme. Je to celková zkušenost s nákupem, také po něm. Jsou to emoce, které jsou před nákupem a které pouze z loga bohužel nevyplývají.
Na celkovém dojmu se podílí řada faktorů, mezi něž patří jak rychlost dodání, tak výše cen, kvalita doručovaných věcí, balení a jeho vzhled, také chování lidí v případě kamenné prodejny nebo online podpora, pokud se jedná ryze o e-shop.
Vnímat brand pouze omezeně a tím stylem, že si necháme vytvořit skutečně hezké logo není ta cesta, která nakonec povede k vybudování toho pravého brand marketingu. Možná se tím zlepší dosahy nebo míra příchozích zákazníků, ale to, na čem záleží, je jejich spokojenost a zpětná vazba.
Brand marketing se zakládá na zákazníkovi jako takovém a také na jeho zpětné vazbě. Jeho spokojenosti však předchází, respektive podílí se na ní řada věcí, a to včetně firemní kultury, odměňování zaměstnanců i zákazníků a další.
Taková landing page pro brand je obvykle úvodní stránka, případně kombinace s "O nás". Nicméně, brand zákazníka provází v online prostředí kdekoliv na firemní prezentaci - u eshopu v hlavičce webové stránky. Kde jde vidět logo a barevné kombinace, které jsou specifické pro danou firmu.
Každá firma by tedy měla do jisté míry přehodnotit své stávající postavení k brandu jako takovému. Základní myšlenkou a úkolem je vybudovat dobrý a známý brand ne díky reklamě, ale díky spokojenosti a vracejícím se zákazníkům. To je následný základ pro zvýšení výkonnostních marketingových kanálů.
Potřebujete s budováním značky pomoci? Podívejte se na naši službu Budování značky a zjistěte, jak vydělávat více.
Rozhovor o výkonnostní reklamě a aktuálních trendech.
3 dny nejzajímavějšího PPC know-how. To byl 14. PPC Camp, užili jsme si 20 přednášek od špiček oboru, které rozhodně stály za poslech.
Bonusy z akce Czech Online Expo, které jsou z mé přednášky To nejlepší z PPC reklamy pro růst vašeho byznysu - Strategicky a Automatizovaně.